Розробимо Договір на надання послуг з налаштування контекстної реклами на протязі 2 днів!
Договір (PPC) на контекстну рекламу (Google Adwords) створююється при наданні послуг із запуску та налаштування контекстної реклами на рекламних майданчиках Google. Після запуску рекламної кампанії digital-студії надають ще й послуги з моніторингу, аналізу результатів рекламних кампаній. Та вже на основі отриманих даних застосовують найбільш ефективні стратегії ведення контектстної реклами
Сторони: фізичні, юридичні особи, ФОП
Правова природа: договір послуг
Договір на контекстну рекламу (Adwords) може бути оформлений як Додаток до Рамкової Угоди.
Потрібна консультація? 050 517 76 82, 098 558 95 96

 

 

Як ми працюємо:


Визначаємо істотні умови (заповнення брифу - отримуємо вхідні дані)
Проводимо Консультацію
Розробляємо документ
Термін виконання 2 робочих дня
 

Розробляємо Договір враховуючи:
Особливості робочих процесів IT-компанії
Особливості комунікації з клієнтами
Податкове навантаження
Обрану схему оплати
 

Юридичний продукт:


Договір на контекстну рекламу
Юридичне оформлення Технічного Завдання (ТЗ)
Акт наданих послуг

Вартість договору: від 1800 грн
Вартість 1 сторінки: 600 грн 

Замовити

 

Особливості Договору на контекстну рекламу

PPC-Договір - досить специфічний та його тлумачення на практиці особливо часто визиває багато спорів між Сторонами. Тому, дуже важливо, щоб і Замовник і Виконавець однаково розуміли значення послуг за цим Договором ще на стадії підписання Договору. Багато хто плутає рекламні послуги, які надаються за цим договором digital-компаніями та рекламними майданчиками Google (доречі, які є суб'єктами господарської діяльності).
Отже, розбираємося: Googlе та рекламні майданчики надають рекламні послуги із розташування інформації на таких майданчиках, тобто надають місце розташування. А digital-компанії надають послуги із налаштування, запуску, ведення рекламних кампаній, у тому числі написання оголошень, аналіз посадочних сторінок сайтів. Іншими словами - підготовка до запуску рекламних оголошень на основі певного аналізу. Саме тому, в предметі договору повинен бути визначений конкретний перелік послуг, які надаються, чіткі цілі виконання послуг, результати та їх обсяг (наприклад, скільки лідів повинно прийти за певний проміжок часу). Детально конкретизуються послуги та вимоги до них у Технічному Завданні (ТЗ).
В залежності від схеми роботи компанії і податкового навантаження визначаємо умови оплати та варіанти взаємодії із третіми особами Важливим аспектом в договорі є відповідальність сторін. Так, Замовник повинен чітко розуміти свої зобов'язання за Договором, виконувати їх відповідально та з урахуванням законодавства України (наприклад, Замовник зобов'язаний законно використовувати торгові марки, знаки, надавати дійсну незаборонену інформацію, не вчиняти певних дій-не змінювати контент на певних сторінках та ін.). В разі неналежного виконання зобов'язань Замовник з великою вірогідністю не зможе отримати очікуванні результати від рекламної кампанії і це не буде вважатися неналежним виконанням зобов'язань за Договором Виконавцем. Виконавець, у свою чергу також зобовязаний відповідально відноситись за належне надання послуг за Договором у відповідності до вимог Договору та технічного завдання.
Коли Сторони чітко розуміють зону відповідальності, можливий контроль і порядок виконання робіт, це гарантує успішну співпрацю на тривалий період.

З огляду на специфіку проектів, юридично оформляємо послуги з ведення контекстної реклами як "Договір на контекстну рекламу" або як Додаток до рамкового договору.

 

Замовити розробку Договору на контекстну рекламу

Потрібна консультація? 050 517 76 82, 098 558 95 96